Başkan Abdullah Özyiğit’e teşekkür
Mersin Sondakika

Başkan Abdullah Özyiğit’e teşekkür

İçel İdman Yurdu Kulüp Başkanı Metin Saltık ve kulüp yöneticileri Mersin Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit’i ziyaret ederek, desteklerinden dolayı teşekkür ettiler.
Bu haber 2022-02-05 17:40:29 eklenmiş

 

Başkan Özyiğit, “ İçel İdman Yurdu takımımızın başarısı için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.  Kentimizin takımına inanıyoruz.” dedi. Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit, TFF 3. Lig’de şampiyonluk mücadelesi veren Mersin temsilcisi İçel İdman Yurdu’nun yönetimiyle bir araya geldi. Ziyarette Kulüp Başkanı Metin Saltık ve kulüp yöneticileriyle görüş alışverişinde bulunan Başkan Özyiğit, Mersinlilerin taraftar desteği ile birlikte İçel İdman Yurdu’nun şampiyonluğa oluşacağına inandıklarını söyledi. İçel İdman Yurdu Başkanı Metin Saltık ise Başkan Abdullah Özyiğit’in her zaman yanlarında olduğunu ifade ederek, desteklerinden dolayı teşekkür etti.


Kaynak: Haber Merkezi


ETİKETLER :
Diğer SPOR haberleri

MERSİN HAVA DURUMU

+16
°
C
H: +17°
L: +10°
İçel
Salı, 09 Mart
7 Günlük Hava Tahmini
Ça Pe Cu Ct Pz Pt
+20° +19° +14° +14° +18° +20°
+12° +14° +10° + + +14°

MERSİN NAMAZ VAKTİ











pendik evden eve nakliyatkartal evden eve nakliyattuzla evden eve nakliyatevden eve nakliyat