Vali Su, İçel İdman Yurdu’nun İlk Maçını İzledi
Mersin Sondakika

Vali Su, İçel İdman Yurdu’nun İlk Maçını İzledi

Vali Ali İhsan Su, 3. Lig 3.Grup ilk müsabakasında karşı karşıya gelen, İçel İdmanyurdu ile Ağrı 1970 Spor kulüpleri arasında oynanan futbol müsabakasını izledi.
Bu haber 2021-09-19 01:24:04 eklenmiş

 

Mersin Stadyumu’nda müsabakayı izleyen Vali Su, "İlimizi 3. Lig’de temsil eden İçel İdmanyurdu takımımıza başarılı bir sezon diliyorum. İnşallah ilimizi daha güzel yerlerde temsil edeceklerine inanıyorum Futbolcularımıza, fedakâr yönetimimize, takıma gönül vermiş taraftarlarımıza, destekte bulunan kıymetli hemşerilerimize şükranlarımı sunuyorum" dedi.

 

Oynanan müsabakada Ağrı 1970 Spor takımını 3-0 yenerek grupta ilk galibiyetini alan İçel İdmanyurdu futbolcularını, soyunma odasında ziyaret eden Vali Ali İhsan Su, “Galibiyeti güzel ve organize bir oyunla aldınız, bundan sonra da daha başarılı maçlar çıkaracağınıza inanıyorum. İnşallah bu başarılarınızın sonucunda süper lige kadar ilerleyeceksiniz. Hepinize başarılar diliyorum.”diyerek aldıkları galibiyetten dolayı futbolcuları tebrik etti.


Kaynak: Haber Merkezi


ETİKETLER :
Diğer SPOR haberleri

MERSİN HAVA DURUMU

+16
°
C
H: +17°
L: +10°
İçel
Salı, 09 Mart
7 Günlük Hava Tahmini
Ça Pe Cu Ct Pz Pt
+20° +19° +14° +14° +18° +20°
+12° +14° +10° + + +14°

MERSİN NAMAZ VAKTİ











pendik evden eve nakliyatkartal evden eve nakliyattuzla evden eve nakliyatevden eve nakliyat