Büyükşehir Gsk Kadın Voleybol Takımı 1. Lige Çıktı
Mersin Sondakika

Büyükşehir Gsk Kadın Voleybol Takımı 1. Lige Çıktı


Bu haber 2021-03-30 13:10:30 eklenmiş

 

Türkiye 2. Lig Kadınlar Voleybol Ligi’nde mücadele eden Mersin Büyükşehir Belediyesi GSK Kadın Voleybol Takımı, Play-Off finallerinde sergilediği başarı ile 1. Lig’e yükseldi.

4’lü finallerde Mert Grup Sigorta, Sivrihisar ve Viranşehir Eğitimgücü takımları ile 1. Lig’e çıkmak için kıyasıya yarışan Mersin ekibi, Viranşehir takımına 3-1 kaybetmesine rağmen 1. Lig’e çıkan takım oldu. Viranşehir’e karşı aldığı mağlubiyetin ardından GSK Kadın Voleybol Takımı tam ümitler tükendiği anda Mert Grup Sigorta Sivrihisar’la olan karşılaşmasını 3-0 alınca sıralamada 2’nciliğine yerleşti. GSK Kadın Voleybol ekibi, yeni sezonda 1. Lig’de mücadele edecek.


Kaynak: Haber Merkezi


ETİKETLER :
Diğer SPOR haberleri

MERSİN HAVA DURUMU

+16
°
C
H: +17°
L: +10°
İçel
Salı, 09 Mart
7 Günlük Hava Tahmini
Ça Pe Cu Ct Pz Pt
+20° +19° +14° +14° +18° +20°
+12° +14° +10° + + +14°

MERSİN NAMAZ VAKTİ











pendik evden eve nakliyatkartal evden eve nakliyattuzla evden eve nakliyatevden eve nakliyat